User Posts: Donny Pie
Students are now attending college on esports Scholarships

Students are now attending college on esports Scholarships

Students are now offered scholarship programs to play eSports competitively in college.  Colleges are now organizing their own collegiate status esports team. 

0
Dear Rick and Morty fans… McDonald’s shipped 20M Szechuan sauce packets this month

Dear Rick and Morty fans… McDonald’s shipped 20M Szechuan sauce packets this month

Szechuan sauce is back, and in a big way. Thanks to over-dramatic Rick and Morty fans. McDonalds will be shipping 20M Szechuan sauce packets on February 26th.

0
What happened to Toys R Us and why are they closing their stores?

What happened to Toys R Us and why are they closing their stores?

Wall Street Journal reported that America's largest toy seller is closing down a total of 380 stores in the past year.  That about 1 fifth the total amount of stores they have ...

1
IS MY IMVU GIRLFRIEND A CATFISH? | I NEED YOUR ADVICE!

IS MY IMVU GIRLFRIEND A CATFISH? | I NEED YOUR ADVICE!

69 likes and I'll catfish you... (。◕‿◕。) What do you think? Do you think I can trust my IMVU girlfriend? I'm in love with her but what if she's catfishing me? Please help. I ...

1
Promos Monster Prom is the first multiplayer Dating Sim set to release April 27 2018

Monster Prom is the first multiplayer Dating Sim set to release April 27 2018

Monster Prom presents a crazy twist on dating sims by allowing you to play with up to 4 friends locally.  After reaching their goals on KickStarter, Monster Prom managed to fund ...

3
WORKING! FREE IMVU CREDIT HACK MOD (NO SURVEY)

WORKING! FREE IMVU CREDIT HACK MOD (NO SURVEY)

69 likes and I'll give you my account... (。◕‿◕。) So this website said I'd get free IMVU credits if I fill out a survey. Instead, it gave my computer aids and now my IMVU account ...

2
EP 6: The Most overused IMVU Items that need to stop in 2018 (popular items)

EP 6: The Most overused IMVU Items that need to stop in 2018 (popular items)

69 likes and I'll start sponsoring your products... (。◕‿◕。) Not that being similar is bad at all; plenty of people dress alike. But with so many items to choose from, why not ...

2
EP 5: IMVU NEXT – virtual fashion designers (…a comparison analysis)

EP 5: IMVU NEXT – virtual fashion designers (…a comparison analysis)

69 likes and I'll compare your product to dis D... (。◕‿◕。) IMVU products are often taken from real-world trends from fashion, dance moves, memes; you name it. IMVU is truly a ...

2
EP 4: SCARY! The IMVU Murderer (…a creepypasta based on a true story)

EP 4: SCARY! The IMVU Murderer (…a creepypasta based on a true story)

69 likes and I'll tell you a story... (。◕‿◕。) The death of Zahra Baker is a true story. I left a few details out of the story due to the length of the video. I didn't want it ...

3
[ ɪ ᴍɪss ʏᴏᴜ ] (…an imvu short…)

[ ɪ ᴍɪss ʏᴏᴜ ] (…an imvu short…)

69 likes and I'll remember you... (。◕‿◕。) This is an IMVU Short Film. It's about a certain someone who used to mean a lot to me. And because Superbowl Sunday took up my whole ...

3
EP 3: 8 SIMPLE WAYS poor people Earn FREE Credits on IMVU (as told in ridiculous fashion)

EP 3: 8 SIMPLE WAYS poor people Earn FREE Credits on IMVU (as told in ridiculous fashion)

69 likes and I'll gift you credits... (。◕‿◕。) This IMVU video was ridiculous and half the reasons I listed are the most horrible reasons ever. Was it funny, tho? Cringe. ...

3
EP 1: Why do people play games like IMVU? (a video essay)

EP 1: Why do people play games like IMVU? (a video essay)

69 likes and I'll tell you my deepest darkest secret... (。◕‿◕。) I'm doing an entire video series on IMVU. This series spans 25 complete episodes capturing the culture within this ...

4
User Deals: Donny Pie
ourWorld Mystery Box
Deal

ourWorld Mystery Box

Use your OGC Gems to get an ourWorld Mystery Box (redeemable on www.ourworld.com).  ourGemCodes will send you the newest mystery box valued at 60 ...

no comments 12 months ago
106

1,000 gems

Browsing All Comments By: Donny Pie
  1. Donny PieLEVEL 6
    October 8, 2017 at 1:18 am

    INCLUDE YOUR USERNAME

    1. Using the image above, leave a comment with who you think will win!
    – Which district will win? #PandaGang (District 1)
    – Who will get most kills? DonnyPoo
    – Who will win? DonnyPoo
    – Who will die first? Mary Spade (lol)
    – Who will get, at least, 1 kill? DonnyPoo
    – Who will get NO kills? Mary Spade

    Here are the districts, btw:
    District 1 (#pandagang) – Donny Pie & Mary Spade
    District 2 (Best Visual Effecs) – sERAPHINe & IAM MT
    District 3 (Best Female Commentary) – Karoline G Gomez & Coelette Love
    District 4 (Best Male Commentary) – AvakinZeroChill & MQKTV
    District 5 (Official Team) – Avakin Life Official & Jessie SocialGamer
    District 6 (Best New YouTubers) – Nami Avakin & ItzBabyJohn
    District 7 (Best Editors) – Mixedchick02 & Nastya Play
    District 8 (Best Comedy) – D A N T E & SnoopyAva
    District 9 (Best Tutorials) – Damnation Crew & ScarzGaming
    District 10 (Best Music) – BrokenDoll x & Bri Avakin
    District 11 (Best Random Videos) – Avakin Nya & Avakin Ari
    District 12 (Best Instagram) – ALDaily & Von Tease Sisters

    Deadline: October 17th, 2017

  2. Donny PieLEVEL 6
    October 1, 2017 at 3:35 am

    Hellu ourWorld is so talented. She will work/own disney or pixar someday. Or do something extraordinarily huge. Her channel deserves so much more exposure.

  3. Donny PieLEVEL 6
    June 19, 2017 at 12:14 pm

    Thank you for posting
    *my faith in humanity is restored*

  4. Donny PieLEVEL 6
    June 8, 2017 at 7:59 pm

    This is a test message.

  5. Donny PieLEVEL 6
    June 6, 2017 at 11:17 am

    Test this out okay

  6. Donny PieLEVEL 6
    February 25, 2018 at 3:37 am

    I agree 100%. Cancer isn’t something people should take lightly.

  7. Donny PieLEVEL 6
    January 18, 2018 at 8:30 pm

    Exactly. Supply and demand. Nintendo is a known company to create something first, skew the price tag because there is no competition yet and become rich.

    I agree. It is still expensive. And it’s better to wait these kind of things out.

  8. Donny PieLEVEL 6
    December 27, 2017 at 11:35 am

    it could be a joke ;)

  9. Donny PieLEVEL 6
    October 13, 2017 at 8:01 pm

    That was fast.

  10. Donny PieLEVEL 6
    October 8, 2017 at 4:24 pm

    yah yeet! you killin the vibe, yaaaa… you ain’t doin it right, yaaaaaa

  11. Donny PieLEVEL 6
    September 21, 2017 at 4:09 am

    Thnx I try i try :p

  12. Donny PieLEVEL 6
    September 1, 2017 at 12:45 am

    oh this game is the best xD

  13. Donny PieLEVEL 6
    July 26, 2017 at 3:11 pm

    The ourWorld Haunted Cabin changes by season. Just wait until Halloween ;P

  14. Donny PieLEVEL 6
    July 26, 2017 at 3:11 pm

    Oh Descendants 2 was SO good! Check it out.

  15. Donny PieLEVEL 6
    July 23, 2017 at 2:55 pm

    Do i look fat in this dress?

  16. Donny PieLEVEL 6
    July 23, 2017 at 2:54 pm

    Team flash here.

  17. Donny PieLEVEL 6
    July 23, 2017 at 2:53 pm

    never forget #jelena

  18. Donny PieLEVEL 6
    July 23, 2017 at 2:53 pm

    LMAO for real. There are so many episodes it’s kinda like… eh, no thnx.

  19. Donny PieLEVEL 6
    July 23, 2017 at 2:52 pm

    The show is pretty good. I recommend it!

  20. Donny PieLEVEL 6
    July 22, 2017 at 2:22 am

    LMAO i love DJ Khaled’s family. Major key ;’)

  21. Donny PieLEVEL 6
    July 22, 2017 at 2:11 am

    LMAOOOOO SHOTS FIRED!!!!

  22. Donny PieLEVEL 6
    July 20, 2017 at 5:52 pm

    same same. been listening to their songs on repeat today.

  23. Donny PieLEVEL 6
    July 16, 2017 at 10:47 pm

    Thank you. I’m trying my best!

  24. Donny PieLEVEL 6
    July 16, 2017 at 11:01 am

    YAS! Wish I could do a livestream on ourgemcodes so we can all watch it together. That would be cool.

  25. Donny PieLEVEL 6
    July 16, 2017 at 11:00 am

    Thank you. I’m trying my best!

  26. Donny PieLEVEL 6
    July 16, 2017 at 10:59 am

    You’re welcome. There’s a new NeonMob post every Tuesday — a collection of the best 5 free promo packs from the past week.

  27. Donny PieLEVEL 6
    July 14, 2017 at 10:52 am

    good suggestion. i’ll check it out :)

  28. Donny PieLEVEL 6
    July 14, 2017 at 8:04 am

    Always :’)

  29. Donny PieLEVEL 6
    July 14, 2017 at 8:04 am

    haha thanks. we love you too :’3

  30. Donny PieLEVEL 6
    July 14, 2017 at 8:04 am

    Yah yeeet no problemo

  31. Donny PieLEVEL 6
    July 14, 2017 at 8:03 am

    ourworld only releases 10 gems per week. sometimes another 10 depending time of month. keep visiting bro.

  32. Donny PieLEVEL 6
    July 14, 2017 at 8:02 am

    ayyyy thnx making improvements daily

  33. Donny PieLEVEL 6
    July 14, 2017 at 1:13 am

    lol b-b-but i wanted to buy it and hang it on my wall…
    logan paul forever -makes creepy noises- 8-}

  34. Donny PieLEVEL 6
    July 13, 2017 at 5:16 pm

    lmao dont jynx it! *knocks on wood*
    *crosses fingers* *prays* *drinks vinegar*

  35. Donny PieLEVEL 6
    July 12, 2017 at 11:41 pm

    Thank you.

  36. Donny PieLEVEL 6
    July 12, 2017 at 4:50 am

    you’re welcome ;3

  37. Donny PieLEVEL 6
    July 11, 2017 at 5:10 pm

    But making things is what I do best.

  38. Donny PieLEVEL 6
    July 11, 2017 at 7:51 am

    yeah, FireFall was a good but underrated game. RIP.

  39. Donny PieLEVEL 6
    July 11, 2017 at 6:01 am

    Honestly, out of all the games I’ve covered, ourWorld music videos are some of the best videos BY FAR.

  40. Donny PieLEVEL 6
    July 11, 2017 at 5:51 am

    Well, this story isn’t covered anywhere else on the internet.

    Supposedly, the boys used ketchup and didn’t realize ketchup can ruin the paint on a car. After Behzinga posted about it on Twitter and threatened to call the authorities; that’s when the boys panicked and deleted everything.

    Idiots for sure.

  41. Donny PieLEVEL 6
    July 11, 2017 at 5:47 am

    yeah, she was banned a few days ago. I didn’t cover the story, however. Since it seems like the moderators are intentionally banning people linked to me for attention.

  42. Donny PieLEVEL 6
    July 11, 2017 at 4:05 am

    Gorillaz is my favorite band ;’3

  43. Donny PieLEVEL 6
    July 11, 2017 at 4:05 am

    oh yeah, they don’t like each other much.

  44. Donny PieLEVEL 6
    July 10, 2017 at 4:29 am

    lmao you lil savage ;p

  45. Donny PieLEVEL 6
    July 9, 2017 at 2:57 am

    yeah, an explanation is something everyone deserves.

  46. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 11:03 pm

    Commiting suicide.

  47. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 9:00 am

    Every little bit.

  48. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 6:09 am

    MADNESS? THIS. IS. SPARTAAAAAAAAAAAA!!!!

  49. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 6:09 am

    if the moderators had a better judge of character, they’d ban all the anonymous toxic players. ourWorld has become a place for cyber bullying (in my experience).

  50. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 6:03 am

    nah, i’ve been moving away from ourworld the past 3 years anyway, as seen on my YouTube channel. I knew web browser flash has been dying. i’ve been working on some really cool projects i hope to show you very soon.

    INCLUDING AN APP GAME 100% DONE BY ME.

  51. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 6:01 am

    you have good ideas. just might have to do this.

  52. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 6:00 am

    To answer your question: yes.

  53. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 6:00 am

    *makes weird throat noises to you* hmrmrrrrrrrrr hmrmrrr hrmrr

  54. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 5:59 am

    haha oh the days of downworld ;’)

  55. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 5:58 am

    lmao let’s be honest here… Logan is a f*ck boy.

  56. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 5:57 am

    omg rick and morty is so good. can’t wait for season 3!
    July 30th.

  57. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 5:56 am

    haha we’re getting there ;p

  58. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 5:55 am

    LMAO share some of dem marshmallows with meh ;p

  59. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 5:53 am

    lmao ayeeeee lit lit lit!

  60. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 5:52 am

    It’s okay. Jealousy is an affliction of the soul.

  61. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 5:50 am

    I honestly think you’re 100% right ^.^

  62. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 5:49 am

    haha you’re not the only one ;p

  63. Donny PieLEVEL 6
    July 8, 2017 at 5:48 am

    Sometimes I like to think I’m off-the-beaten-path.

  64. Donny PieLEVEL 6
    July 3, 2017 at 3:58 pm

    hm, ok i will make an option to view content by liking or tweeting first.
    fair?

  65. Donny PieLEVEL 6
    July 2, 2017 at 12:10 pm

    soda is so bad yet so good at the very same time.

  66. Donny PieLEVEL 6
    July 2, 2017 at 12:08 pm

    yeah, it’s a bit extreme. but ya kno, in China, the Government has absolute control over the press.

  67. Donny PieLEVEL 6
    July 2, 2017 at 12:07 pm

    gr8 m8 i r8 8/8

  68. Donny PieLEVEL 6
    July 1, 2017 at 3:02 pm

    LMAO makes a video, “YouTuber does YouTuber things while other YouTubers watch”

  69. Donny PieLEVEL 6
    July 1, 2017 at 3:50 am

    Lmao Taras Kul is on my bucketlist of people I want to hug before I die.

  70. Donny PieLEVEL 6
    June 29, 2017 at 3:48 pm

    lmao -signs the petition-

  71. Donny PieLEVEL 6
    June 29, 2017 at 1:57 pm

    I 101% agree with you.

  72. Donny PieLEVEL 6
    June 29, 2017 at 1:56 pm

    yah yeeeeet logang

  73. Donny PieLEVEL 6
    June 28, 2017 at 1:43 pm

    lmao 4chan is the original reddit.

  74. Donny PieLEVEL 6
    June 28, 2017 at 1:42 pm

    LMAO BECAUSE IT’S HILARIOUS! Duuuuh ;p
    it made me laugh so hard x’D

  75. Donny PieLEVEL 6
    June 26, 2017 at 5:31 pm

    Sign in. The game has changed A LOT :P

  76. Donny PieLEVEL 6
    June 25, 2017 at 8:21 pm

    ourgemcodes has changed.

  77. Donny PieLEVEL 6
    June 25, 2017 at 8:20 pm

    *knocks on wood* @[email protected]

  78. Donny PieLEVEL 6
    June 25, 2017 at 8:20 pm

    Thank you! I’m happy you like it. New updates are being made constantly now. I’m so obsessed XD lol

  79. Donny PieLEVEL 6
    June 23, 2017 at 6:46 pm

    hahah thanx for commenting! I’m updating this page to make it all agar.io-like 8)

  80. Donny PieLEVEL 6
    June 23, 2017 at 6:43 pm

    lmao i know why you’re watching them twice.
    because my videos are LIT AF! XD

  81. Donny PieLEVEL 6
    June 23, 2017 at 9:17 am

    awe haha, i still love Kongregate. Kongregate is still the best web-browser game portal. Hands down. Better than Armor Games. But yeah, Kongregate could definitely improve.

  82. Donny PieLEVEL 6
    June 22, 2017 at 8:37 am

    HeyGirlHey!

    Use the search filter. It should return the userID. It doesn’t work with all profiles. Profiles that haven’t registered to the official ourWorld forums won’t show up along with a few others. Still working on perfecting it!

  83. Donny PieLEVEL 6
    June 21, 2017 at 3:19 pm

    haha stalker levels increased ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  84. Donny PieLEVEL 6
    June 21, 2017 at 3:18 pm

    hahah i need to fix it so it works with EVERY profile :p

    updates coming soon? lolidk ;p

  85. Donny PieLEVEL 6
    June 19, 2017 at 7:10 pm

    dude avakin life is racist bro
    they don’t like pie people

  86. Donny PieLEVEL 6
    June 19, 2017 at 7:02 pm

    haha nice observation. some of the names were taken so they had to make newb accounts for the NPCs ;P

  87. Donny PieLEVEL 6
    June 19, 2017 at 3:14 pm

    We need an upgraded ourWorld 2.0 makeover, preferably one for mobile apps. That would be AMAZING!

  88. Donny PieLEVEL 6
    June 18, 2017 at 11:28 am

    I agree 100%. Bill is trying to appeal to the younger audience at the expense of his own reputation. We have to give Nye credit for that level of courage.

    Unfortunately, Bill’s show isn’t as much about science as it’s about politics and the growing concern of worldwide issues. Bill uses science to disguise this fact and pushes a political agenda with little to no evidence backing it. As someone who grew up watching Bill Nye, I miss his old stuff. I can hardly recognize this new Bill Nye at all.

    Let’s hope Bill takes the criticism from season 1 and applies it to season 2.
    Talk science. Not politics (like the Bill Nye we grew to love).

  89. Donny PieLEVEL 6
    June 17, 2017 at 12:36 am

    Hi Expecto Patronum :p

  90. Donny PieLEVEL 6
    June 15, 2017 at 4:16 pm

    Add me: Donny Pie :D

  91. Donny PieLEVEL 6
    June 15, 2017 at 3:33 pm

    Haha thanks xD
    Glad you liked it. Premium content is being added with original OGC shows 8)

  92. Donny PieLEVEL 6
    June 11, 2017 at 3:19 am

    They did not. It still works, yay! :D

Register New Account
Name (required)

Do not use your real name.

Do not use your real name.

Birthday

Must be 13 years or older to register.

Must be 13 years or older to register.

Gender

Don't assume my gender!

Don't assume my gender!

Reset Password