Secret Mission: Cupid’s Bow

Secret Throwable: Cupid’s Bow!

Step 1)  Go to your friend’s list and search:

Step 2) Go to his condo

Step 3) Buy Love Potion for 5 gems

Emo Edwin is such a romantic at heart

Step 4) Throw the potion at Edwin and he’ll weep:

Collette is in her condo, cheating on Edwin. Not.

Step 5) Now go to Collette’s Condo

Step 6) Give Collette the letter.  Watch the drama unfold, lol:

There is an RIP Tombstone on the letter. Edwin is a psycho.

Step 7) Go back to Edwin’s Condo

Step 8) Give Edwin the heartbreaking letter

Step 9) He’ll reply with an emo response and give you Cupid’s Bow!

5 Gems for Cupid's Bow?! Fiiiineee

Moral of the story: Edwin is obsessive and perhaps suicidal o_o

If you look closely, you’ll see Edwin written under the letters RIP
Found in Nevermore!!!!  Edwin must be a zombeh o_o

Share Button

  • http://hotandnotgirl.webs.com/ Today™

    Zombie ’cause she don’t like him :P

  • I am Duffer

    Oh My God, poor edwin :'(
    He’s a psycho, zombie and suicidal :P

  • Jayda190

    …………..

  • RatchetAszHo

    LOOOL IN THE BACKGROUND OF THE VIDEOI HEARD THE BACON PANCAKES SONG ON ADVENTURETIME :’D

  • RatchetAszHo

    Imma slap dat Collette gurl like she gawt nuffin to lose.

  • http://agni98.deviantart.com/ Annie Leonhart

    I think that Edwin is just too good for Collette…

  • ahahaha no

    EDWIN SHE HATE YU!!!! GET OVER IT!

  • ahahaha no

    edwin is psycho O_O i’ve had this wierd hunch that hes a vamp but, idk.

  • Ariana Rocks

    I Get :D

  • YourSmile 8D

    i didnt get the bow err!!!!!!!!!!!!!!1

  • mary595

    ı compled

  • Guest

    ?bvn

  • B0RED0M

    Collette is so stupid! I hate her! She’s definately a loser! As if we’re the servants of her?!

  • Hi

    such a silly love story….poor edwin!
    By the way i lost my precious 5 gems doing this cheat :I

    • rebekah

      I lost ten gems cause the bows T.T

  • lucky rose

    plz follow me im new ill follow you

  • lucky rose

    add me :D

  • forever me love

    lol i didnt i didnt get any of them that means u own me a rez pass for 3 months!!! :P

  • JUST ASK x

    WHERE’S MY CUPID BOW EDWIN HAS SOME TALKING TO DO!!! I SPENT 5 GEMS FOR NOTHING SIROUSLY?? my name is JUST ASK x add meh

  • Queen278

    I did it but I didn’t see the bow and arrow :(

  • gabrela

    edwin is crazy then

  • OWFan

    Where is the cupid bow?

    • Useless Knowledge

      Actually if you haven’t done Weatherby quests, you won’t have cupid bow and arrows in the throwables, because when you do the quests then it appears after you do a certain quest :P Do Edwins, = Lose 5 BEAUTIFUL gems, then be able to buy cupid arrows in throwables, Do a certain Weatherby quest = some flow and free cupid arrows, also able to buy them later. Yeah I know long explaination >_> I hope I helped! :o

  • rarar

    didnt work

  • 3MOO3

    LOL R.I.P on everything Edwin is a psyco

  • owGods Cherry

    i am lol

  • owGods Cherry

    lol